|
|
无论何时
词曲:孟杨
无论何时无论何地我都依然陪在你身旁
无论天涯无论海角我都永远为你痴狂
无论何时无论何地我都依然陪在你身旁
无论天涯无论海角我都永远为你痴狂
no matter go ,you love me crazyno matter so .you need me to love no matter go ,you love me babyno matter so .you need me any more I don't wanna be alone alone But I don't wanna be in love in love I don't wanna be a fool a fool I don't wanna hear you say you sayno matter go ,you love me crazyno matter so .you need me to love no matter go ,you love me babyno matter so .you need me any more no matter go ,you love me crazyno matter so .you need me to love no matter go ,you love me babyno matter so .you need me any more Yours has gotta be the wayYou only do the things you want to doAll my days and all my nightsI sit up pouring is this rightWill you only take me for what you wantWhen you whisper in my earYou make my problems disappearSometimes I don't know where you're coming fromI feel my senses turn aroundI can't believe the loveno matter go ,you love me crazyno matter so .you need me to love no matter go ,you love me babyno matter so .you need me any moreI don't wanna be alone alone But I don't wanna be in love in love I don't wanna be a fool a fool I don't wanna hear you say you say |
|